Eksperci

Szkolenia z zakresu sprzedaży oraz obsługi klienta  prowadzi zespół trenerów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w największych firmach w Polsce. To praktycy, którzy tworzyli i zarządzali rozbudowanymi działami handlowymi, działami obsługi klienta oraz zespołami call center. Nasi trenerzy podzielą się z Państwem swą wiedzą ekspercką oraz inspirującymi wskazówkami, które pomogą zwiększyć efektywność działań pracowników Państwa firmy.

Szkolenia z zakresu przywództwa prowadzą trenerzy i coachowie, których celem jest wspieranie kadry zarządzającej w codziennej pracy z zespołem oraz pracy nad budową własnego autorytetu. To inwestycja w kluczowych dla firmy pracowników, których umiejętności i właściwe przygotowanie do pełnionej roli przekłada się na wymierne efekty pracy całego zespołu.

Szkolenia specjalistyczne prowadzone są przez prawników oraz ekonomistów, specjalizujących się w danej branży. To szkolenia prowadzone przez wysokiej klasy ekspertów, których wiedza i znajomość danej branży przyczynią się do rozwoju Państwa firm funkcjonujących w niezwykle dynamicznych realiach rynkowych.  

 

kc-male  dr Krzysztof Czerkas 

Prezes Zarządu firmy doradczej Upper Finance Restructuring Sp. z o.o. Były członek Zarządu BRE Bank Hipoteczny S. A.

Posiada licencję syndyka/ doradcy restrukturyzacyjnego nr 932 wystawioną przez Ministerstwo Sprawiedliwości (https://ms.gov.pl/pl/lista-osob-posiadajacych-licencje-syndyka/list,214,7.html) Z BRE Bankiem Hipotecznym S.A. związany od 2001 do 2012. r. Najpierw zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Kredytów Komercyjnych. Był odpowiedzialny za budowę sieci sprzedaży kredytów komercyjnych oraz za wdrożenie nowych produktów bankowych tj. finansowanie dewelopera mieszkaniowego oraz finansowanie jednostek samorządu terytorialnego i szpitali. Następnie od 2004 r. kierował Departamentem Zarządzania Ryzykiem Kredytowym. Był odpowiedzialny za budowę pionu ryzyka, tworzenie modeli ryzyka i procedur w zakresie ryzyka kredytowego. Od 18 stycznia 2009 roku do 1 sierpnia 2012 – Członek Zarządu BRE Banku Hipotecznego S.A, odpowiedzialny za zarządzanie ryzykami bankowymi oraz za wdrożenie projektu przejścia Banku na AIRB (zaawansowane metody zarządzania ryzykiem kredytowym – zgodę na przejście na AIRB BRE Bank Hipoteczny SA otrzymał w 2012 roku).  W latach 1992-2001 pracował na kluczowych stanowiskach kierowniczych w banku PBK S. A. (m.in. Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji, Dyrektor Departamentu Finansowania Projektów Inwestycyjnych). Był odpowiedzialny za budowę modeli ryzyka i tworzenie procedur bankowych dotyczących oceny projektów inwestycyjnych. Jako Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji w banku PBK SA odpowiadał za zarządzanie portfelem trudnych kredytów banku. Odpowiadał za tworzenie procedur i modele oceny ryzyka w zakresie trudnych kredytów.

Wieloletnie doświadczenie w bankowości i finansach zdobywał również na stażach w bankach zagranicznych m.in. w Danii, Chile, USA, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wykładowca akademicki (studia podyplomowe Pieniądz i Bankowość Uniwersytet Warszawski, Bankowość Hipoteczna – Uniwersytet Warszawski, Studia podyplomowe dla deweloperów mieszkaniowych – SGH ). Autor wielu publikacji i książek m.in. z zakresu bankowości inwestycyjnej, hipotecznej, restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków oraz finansowania nieruchomości. ( m.in. „Project Finance w Polskiej Praktyce. Zastosowanie w działalności deweloperskiej”, Twigger. Warszawa 2002; „Finansowanie nieruchomości komercyjnych. Czynniki ryzyka i modele transakcji”. IRH warszawa 2010). Członek Komitetu Inwestycyjnego Skarbiec TFI dedykowanego rynkowi nieruchomości mieszkaniowych. W latach 1997-1998 członek Rady Nadzorczej Polskiego Banku Rozwoju SA. Absolwent Wydziału Finanse i Statystyka w SGPiS (obecnie SGH- 1991) oraz menedżerskich studiów podyplomowych w Copenhagen Business School (Dania-1991).

 

Unknown-1 Barbara Teisseyre

Ekspert w dziedzinie restrukturyzacji finansowej oraz oceny ryzyka kredytowego.

Doświadczenie w restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw nabyła w banku PKO BP SA, gdzie w latach 2002-2009 kierowała jednostkami odpowiedzialnymi za zarządzanie portfelem największych i najbardziej skomplikowanych wierzytelności trudnych Banku. Jednocześnie jako Zastępca Dyrektora, a następnie Dyrektor Centrum Restrukturyzacji i Windykacji, brała udział w tworzeniu i rozwoju  jednostki organizacyjnej, która scentralizowała zarządzanie wszystkimi wierzytelnościami trudnymi Banku – zarówno detalicznymi, jak i korporacyjnymi. Była uczestnikiem, również w roli wiodącej, wielu istotnych procesów restrukturyzacyjnych, w tym w postępowaniu upadłościowym oraz naprawczym.

W latach 2003-2006 członek Rady Nadzorczej Spółki Hotel Jan III Sobieski, była również członkiem zespołu kierującego procesem sprzedaży Hotelu.W latach 2009-2015, jako  Dyrektor Departamentu Oceny Ryzyka Kredytowego w BOŚ SA, była odpowiedzialna za ocenę, ograniczanie i akceptację ryzyka transakcji kredytowych korporacyjnych i detalicznych. Poprzez wdrożenie i nadzorowanie funkcjonowania  systemu wczesnego ostrzegania, kierowała procesem identyfikacji ekspozycji o zwiększonym ryzyku oraz dedykowania działań mających na celu ich wczesną i sprawną restrukturyzację.  Prowadziła  szkolenia merytoryczne dla wszystkich uczestników procesu kredytowego.Posiada również doświadczenie w sprzedaży produktów kredytowych, które zdobywała w latach 1993-2001, zajmując stanowiska kierownicze w oddziałach banków PEKAO SA oraz Kredyt Bank SA.

Absolwentka Wydziału Finanse i Statystyka SGPiS (obecnie SGH – 1991) oraz studiów podyplomowych Rachunek Ekonomiczny i Regulacje Prawne w Postępowaniu Upadłościowym i Naprawczym na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego (2005).

 

Unknown  Tomasz Łysakowski

Trener biznesu, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania personelem, motywowania pracowników i kontaktów z mediami. Szlify wykładowcy zdobywał w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (2003-2006) oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (2003-2008). Od 2007 r. ekspert z zakresu psychologii społecznej, marketingu i komunikacji w programach TVP1 i TVP2. Współpracownik Polskiego Radia (od 2006 ekspert w audycjach Programu IV Polskiego Radia, od 2007 – Jedynki), gdzie regularnie zabiera głos w programach naukowych i publicystycznych. Od 2007 r. ekspert na antenie programów Telewizji Polskiej.

Największą pasją Tomka jest uczenie ludzi, jak radzić sobie w sytuacjach publicznych oraz w kontaktach z mediami, optymalnie zarządzać czasem i stresem w pracy. Dzięki wiedzy, którą dysponuje jako trener, pasji, którą wkłada w jej przekazywani nowi pracownicy działów sprzedaży szybko przyswajają strategie i techniki, które zmienią ich w efektywnych handlowców.

 

5569_mini  Rafał Fabisiak

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskał tytuł LL.M. Central European University w zakresie międzynarodowego prawa handlowego. Specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem galerii  i centrów handlowych. Jego bogate doświadczenie obejmuje również sprawy korporacyjne, w szczególności transakcje fuzji i przejęć oraz sporządzanie i negocjowanie umów nietypowych. Występuje jako pełnomocnik procesowy przy szczególnie skomplikowane sporach sądowych, a także działa jako specjalista i interim manager w sytuacjach kryzysowych. 

W poprzednich latach pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w diva Poland Sp. z o.o. i był odpowiedzialny za działalność operacyjną i rozwój marki diva w Europie Środkowej i Wschodniej.

Od 2011 do 2013 roku był członkiem zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych i współautorem Kodeksu Dobrych Praktyk w umowach najmu.

Pracował również między innymi z grupą Alshaya w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (franczyzobiorcą marek odzieżowych i kosmetycznych THE BODY SHOP, MOTHERCARE, NEXT, TOP SHOP, M.A.C. i innych) oraz dla NFI Empik Media & Fashion S.A. – właściciela marek SMYK i EMPIK oraz franczyzobiorcy takich marek jak ESPRIT, HUGO BOSS, MANGO, MEXX, NEW LOOK, PEACOCKS, ZARA) przy negocjowaniu umów najmu w centrach handlowych oraz doradztwie w zakresie kwestii związanych z nieruchomościami i transakcjami ich dotyczącymi w Polsce, Niemczech i na Ukrainie.

Wynegocjowane i zawarte z jego udziałem umowy najmu obejmują powierzchnię ponad 200.000 metrów kwadratowych. 

 

Unknown-6  Adam Sornek

Prawnik branży FMCG, adwokat, autor bloga PrawoFMCG.pl.
 
Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów sektora FMCG. Jego kancelaria doradza m.in. spółkom funkcjonującym w branży spożywczej (produkcja, dystrybucja, żywność i żywienie), chemii gospodarczej, farmaceutycznej oraz kosmetycznej. Przez cztery lata jako in-house lawyer aktywnie doradzał jednej z największych spółek branży chemii gospodarczej w kanale tradycyjnym w Polsce. Może się pochwalić współpracą ze spółkami z tzw. „500-tki”. Przygotowywał m.in. istotne dla rynku przejęcie spółek konkurujących w kanale vansellingowym, negocjuje kontrakty kluczowych graczy na rynku FMCG. Ciągle stara się dostrzegać i poprawiać te obszary działalności swoich Klientów, które mogą funkcjonować lepiej.

  

images-3 Dariusz Kwiatkowski

Radca prawny, doradca restrukturyzacyjny.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, posiadający licencję doradcy restrukturyzacyjnego wydaną przez Ministra Sprawiedliwości. Ukończył studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i zarządzania nieruchomościami oraz uzyskał wydane przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej licencje zawodowe pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości. 

Brał udział w transakcjach nieruchomościowych o wartości kilkuset milionów złotych oraz zarządzał projektami nieruchomościowymi po stronie dewelopera. Doświadczenie w obsłudze biznesu zdobył w jednej z największych firm budowlanych w Polsce, a także jako członek zarządu warszawskiego dewelopera i członek rad nadzorczych spółek nieruchomościowych, budowlanych i firm z branży konstrukcji stalowych.
Uczestniczył w procesie jednej z największych restrukturyzacji w historii, obejmującej kilka miliardów zobowiązań, kilkadziesiąt nieruchomości o wartości kilkuset milionów złotych oraz kilkadziesiąt spółek prawa handlowego skupionych w jednej grupie budowlanej Polimex-Mostostal S.A.

 

4332_mini-1     Jan Robert Nowak

Dyrektor departamentu wycen i analiz rynku nieruchomości BRE Banku Hipotecznego. Z BRE Bankiem Hipotecznym związany od 2000 r.

W latach 1994-2000 prowadził działalność w zakresie doradztwa na rynku nieruchomości, jak i pośrednictwa finansowego. Absolwent Politechniki Warszawskiej i szeregu studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Rzeczoznawca majątkowy nr upr. 1060.
Współautor wielu publikacji i książek m.in.: „Uwarunkowania i kierunki rozwoju modelowania ryzyka kredytowego”, „Ryzyko kredytowe wierzytelności hipotecznych – modelowanie i zarządzanie”, „Zastosowanie ratingów w finansowaniu nieruchomości komercyjnych – próba analizy”, „Wycena nieruchomości – problemy, opinie, kierunki zmian”, „Analiza metod wyceny nieruchomości w podejściu porównawczym”. W latach 2005-2011 członek Komitetu Inwestycyjnego Skarbiec TFI dedykowanego rynkowi nieruchomości mieszkaniowych.
 
 

KDworzynski_2014   Krzysztof Dworzyński

Head of Strategy w agencji Supernova. Z branżą reklamową związany od kilkunastu lat. Współpracował z najlepszymi agencjami reklamowymi w Polsce, między innymi z Saatchi & Saatchi, Fat Baby, Ogilvy & Mather, Change Integrated czy PZL. W swoim dorobku ma planowanie komunikacji dla czołowych marek, m.in.: Alior Bank, Carlsberg, Canal+/Cyfra+, Plus, Tesco czy Żubr. Jest laureatem wielu nagród, między innymi w konkursie skuteczności reklamowej EFFIE (Grand Prix Alior Bank, Złote EFFIE „Zmień kraj, idź na wybory”). Wykładowca AGH w ramach studiów podyplomowych ze strategicznej komunikacji marki. Absolwent wydziału socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Zdjęcie_Piotr Lemieszek[5]   Piotr Lemieszek 

Z wykształcenia psycholog. Z zamiłowania eksperymentator. Z powołania employer brandingowiec. Zawodowo manager komunikacji marketingowej w firmie specjalizującej się w outsourcingu IT i growth hacker w technologicznym start-upie. Pracował zarówno dla wielkich korporacji, jak i startupów. Jest konsultantem grupy pracodawców współpracujących z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych w Warszawie. Współtwórca wielokrotnie wyróżnionej kampanii marketingu rekrutacyjnego SUPERPRACA.it oraz pierwszej w Polsce aplikacji mobilnej FILTTR do łączenia pracowników i pracodawców w branży IT.  Autor wielu publikacji na temat zarządzania marką pracodawcy.

 

781CD2B6-C89C-4580-A922-9CE8D1BB0ADE  Agata Hryc – Ląd

Specjalistka z zakresu zamówień publicznych. Tematyką zamówień publicznych zawodowo zajmuje się od 2003 roku. Od kilku lat związana z największą instytucją zamawiającą w Polsce, działającą w branży inwestycji infrastrukturalnych. Członek Grupy Roboczej ds. Pzp działającej przy Ministrze Infrastruktury i Budownictwa. Uczestnik procesu legislacyjnego związanego z nowelizacją ustawy Pzp. Autorka licznych komentarzy i publikacji z zakresu Pzp. Szkoleniowiec. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

 

ci1 Magdalena Myśliwiec

 Radca prawny, wpisana na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Uzyskała tytuł LL.M. na Uniwersytecie w Kolonii.

Doświadczenie zawodowe zdobywała współpracując z wiodącymi kancelariami prawnymi w Warszawie i Kolonii. Zajmowała się bieżącą obsługą korporacyjną przedsiębiorców zagranicznych. Specjalista w zakresie kontraktów w obrocie gospodarczym, ze szczególnym uwzględnieniem umów inwestycyjnych, umów dzierżawy i najmu powierzchni komercyjnych. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte w toku obsługi prawnej transakcji na rynku nieruchomości i projektów deweloperskich. Doradzała przy znaczących transakcjach nabycia nieruchomości, przeprowadzając due diligence, przygotowując projekty umów związanych z nabyciem oraz negocjując warunki nabycia nieruchomości.

Reprezentowała i doradzała klientom w postępowaniach przed sądami powszechnymi w sprawach cywilnych, w szczególności dotyczących niewykonania i nienależytego wykonania zobowiązań umownych, kar umownych, odpowiedzialności członków zarządu spółek kapitałowych, zaległości w zapłacie czynszu najmu powierzchni komercyjnych, wynagrodzenia za nierozliczone roboty budowlane, roszczeń odszkodowawczych, sporach z generalnym wykonawcą i z podwykonawcami.

 

image2  Agata Smerd

Praktyk, pasjonatka zamówień publicznych, szkoleniowiec i autorka licznych publikacji poświęconych problematyce Pzp, ponad 13 lat doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych, od 2014 r. pełni funkcję naczelnika wydziału zamówień publicznych w jednej z największych instytucji zamawiających w Polsce, członkini Grupy Roboczej ds. Pzp działającej przy Ministrze Infrastruktury i Budownictwa, ekspert zewnętrzny przy Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Od 2012 r. związana z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Konsultantów Zamówień Publicznych.

 

 image001-1  Renata Wozba

Wieloletni praktyk z obszaru strategii marketingowej, PR oraz public afafirs. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i PR oraz Public Affairs (PA). Jednak jej główną specjalizacja jest zarządzanie sytuacją kryzysową w organizacji. Pracowała na kierowniczych stanowiskach dla spółek w sektorze finansowym, nieruchomości komercyjnych, telekomunikacyjnym, energetycznym, medycznym. Była również niezależnym ekspertem zarządów i rad nadzorczych firm, które swoją działalność rozszerzały na rynki zagraniczne, w tym rynki wschodnie. Doradzała również w obszarze marketingu politycznego. Brała udział w projektach, które wymagały wsparcia z dziedziny public affairs przy współpracy sektora prywatnego z sektorem publicznym, w tym władzami miast. Autorka licznych publikacji prasowych oraz szkoleń z dziedziny strategii marketingowej, PR, PA oraz pracy z mediami i wystąpień publicznych. W obszarze swojej specjalizacji zawodowej jest ekspertką prestiżowego Forbes’a. Zasiada w Radzie Programowej Kongresu Kobiet, największego i najsilniejszego ruchu społecznego, aktywizującego kobiety w Polsce społecznie i politycznie a także w Radzie Programowej Forum Kobiet Biznesu przy Związku Doradców Gospodarczych TOR. 

 

image002  Katarzyna Effort-Szczepaniak

Członek Izby Adwokackiej w Warszawie, mediator Centrum Mediacyjnego przy Naczelnej Radzie Adwokackiej, stały mediator przy Sądzie Okręgowym w Warszawie.

Indywidualną praktykę adwokacką prowadzi od 2012r, wpisana na listę stałych mediatorów prowadzoną przez Sąd Okręgowy w Warszawie, prowadzi mediacje ze skierowania tego sądu w szczególności z zakresu prawa własności przemysłowej, znaków towarowych i wzorów przemysłowych, jest współzałożycielką Konsorcjum Kancelarii Adwokackich zajmującym się między innymi obsługą przedsiębiorców.

 

 

Unknown-1  Kacper Skorupski
 
Head of Digital w agencji marketingowej adCookie. Odpowiedzialny między innymi za prowadzenie kampanii Google Adwords, wdrożenia narzędzi analitycznych oraz optymalizację kampanii internetowych. Pracował dla marek takich jak Gatta, ASUS, LC Corp, Lokum Deweloper, Mobile Vikings, Amazon, Eurobank, Samsung, Tefal, Rowenta.
Posiada ponad 6 lat doświadczenia w branży online w tym ponad 4 lata intensywnej pracy przy kampaniach dedykowanych rynkowi nieruchomości. Zwolennik mierzalnych działań marketingowych podpartych „twardymi danymi”.

copyright 2015 - wszelkie prawa zastrzeżone | realizacja: Madnet.pl